vineri, 21 noiembrie 2014

Briose pentru Copii

Astazi la Reteta de Acasa va propun sa facem niste Briose pentru Copii. Este vorba despre o reteta foarte simpla si care se face foarte repede si usor. Chiar si o tanara gospodina poate face aceste briose foarte simplu.






Ingrediente:
-         250 g margarina
-         4 oua
-         300 g zahar tos
-         1 praf de copt
-         1 cana de lapte caldut
-         400 g faina

Pasul I: Reteta de acasa: Briose pentru copii: pregatirea aluatului pentru briose
Intr-un castron punem margarina si o amestecam cu zaharul pana cand aceste incepe sa se topeasca si compozitia sa se poata amesteca cu lingura. Adaugam ouale unul cate unul: punem primul ou, amestecam pana se incorporeaza in aluat, apoi il punem pe cel de-al doilea si amestecam si tot asa pana la ultimul ou. Adaugam praful de copt. Dupa aceea punem jumatate de lapte si jumatate din cantitatea de faina si amestecam. Dupa ce s-a incorporat, adaugam si restul de lapte si faina. Este bine ca laptele sa fie caldut.
Daca doriti ca briosele sa fie de ciocolata adaaugati o lingura de cacao si amestecati. Eu am lasat o parte de aluat de culoare galbena deoparte si am pus o lingura de cacao in restul de aluat. Apoi am pus niste hartie de copt intr-o tava de cuptor si pe hartie am asezat formele de briose. Eu folosesc forme de briose din silicon sau din hartie.



Am pus cu lingura aluatul de briose de culoare maro in forme iar deasupra am adaugat putin aluat de culoarte galbena. Daca aveti timp puteti sa combinati cele doua tipuri de aluat in asa fel incat sa creati niste briose foarte vesele cu puncte, inimioare, fetisoare vesele, etc.




Pasul II: Reteta de acasa: Briose pentru copii: coacerea brioselor pentru copii
Dupa ce aluatul de briose a fost pus in forme, dati tava la cuptor pentru 15-20 minute. Dupa un sfert de ora verificati cu o scobitoare daca sunt coapte. (intepati o briosa cu o scobitoare si daca nu se mai ia aluat pe scobitoare inseamna ca briosele sunt coapte).









Dupa ce le scoateti din cuptor puteti sa le pudrati cu zahar pudra sau sa adaugati niste glazura cu diverse bombonele colorate sau serbet etc. Noi nu am avut timp sa le mai decoram ca s-au “evaporat” imediat!


Pofta buna la Briose pentru Copii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu