miercuri, 25 mai 2016

Tort Diplomat cu Capsuni

Este sezonul capsunilor! De aceea va invit la un Tort Diplomat cu Capsuni, tort care se prepara foarte repede si are un mare avantaj: se prepara la rece! Asadar, fara a avea nevoie de cuptor, iata cum facem un tort diplomat in doar cateva minute.



Ingrediente:
-         1000 ml frisca lichida Hulala
-         900 ml iaurt simplu (1,5 % grasime)
-         4-5 linguri zahar pudra
-         1 pliculet gelatina alimentara
-         500 gr capsuni
-         100 gr biscuiti simpli

-         fulgi de ciocolata pentru decor

Pasul I: Reteta de acasa: Tort Diplomat cu Capsuni: pregatirea cremei
Inainte de a incepe prepararea Tortului Diplomat cu Capsuni trebuie sa mentionam ca atat iaurtul cat si frisca trebuie sa fie reci, de la frigider.
Intr-o cana in care am pus 100 ml apa punem continutul unui pliculet de gelatina alimentara. Amestecam si lasam gelatina sa se umfle aproximativ 10 minute. Intre timp pregatim o forma de copt in care punem folie alimentara. Spalam capsunile si le lasam la scurs intr-o sita.





Apoi incepem sa pregatim crema. Punem zaharul pudra in iaurt si amestecam. Dupa aceea adaugam gelatina si omogenizam.
Intr-un vas punem frisca si o batem spuma cu ajutorul mixerului. Dupa ce am batut frisca, punem iaurtul in frisca. Punem 4-5 linguri de iaurt in frisca, amestecam. Apoi mai punem iar 4-5 linguri de iaurt, amestecam din nou si tot asa pana terminam iaurtul. Si crema este gata!

Pasul II: Reteta de acasa: Tort Diplomat cu Capsuni: Realizarea Tortului Diplomat cu Capsuni
Taiem capsunile jumatati si le asezam in tava. Modul de aranjare depinde de imaginatia fiecaruia. Eu le-am aranjat ca in imaginea de mai jos.


Apoi am pus un strat de crema, apoi un strat de capsuni taiate bucatele mai mici, apoi iar crema pana s-a umplut forma. Deasupra am pus biscuiti. In loc de biscuiti puteti folosi piscoturi sau puteti face un blat subtirel.





Apoi dam forma la rece, in frigider, pentru cel putin o ora. Eu l-am lasat de seara pana dimineata. 

A doua zi am scos tortul din frigider, am pus un platou deasupra formei in care se afla tortul si apoi l-am intors. Am desfacut forma cu grija si am scos-o de pe tort. Dupa aceea am luat jos si folia alimentara. Deasupra si pe parti am presarat cativa fulgi de ciocolata. Si tortul diplomat cu capsuni este gata! Fresh, pufos, gustos, rapid!





Pofta buna la Tort Diplomat cu Capsuni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu